Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης
Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης

ΓΕ► Εθνικισμός – Εθνοκτονισμός

Εθνικισμός – Εθνοκτονισμός (nationalism – ethnoktonismos)

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Εθνικισμός - Εθνοκτονισμός (nationalism-ethnoktonismos)
Εθνικισμός – Εθνοκτονισμός (nationalism – ethnoktonismos)
Αξιοσέβαστοι πολίτες,
με αφορμή τον πρόσφατο εορτασμό της παγκόσμιας ημέρας φιλοσοφίας την 21η Νοεμβρίου 2016, αλλά και την ενημέρωσή μου για μία ομιλία του Περίανδρου Ανδρουτσόπουλου σε ακροατήριο της χρυσής αυγής (https://www.youtube.com/watch?v=yE6… ), δράττομαι της ευκαιρίας να συμβάλλω στην αποσαφήνιση του δραματικά παρεξηγημένου όρου του εθνικισμού και στην αναγκαία αποκατάσταση της έννοιάς του.
Σύμφωνα με το λεξικό λοιπόν:
εθνικισμός ο [eθnikizmós] Ο17 : 1.η απόλυτη και με πάθος προσήλωση των ατόμων στο έθνος τους, η οποία φτάνει ως την περιφρόνηση και την εχθρότητα προς άλλα έθνη• (πρβ. σοβινισμός): Ακραίος / επιθετικός ~. Φαινόμενα / εκδηλώσεις εθνικισμού. H έξαρση του εθνικισμού στις γειτονικές χώρες απειλεί την ασφάλεια και την ειρήνη της περιοχής. 2. η άποψη που ενθαρρύνει την έκφραση και την καλλιέργεια της εθνικής συνείδησης• η αφοσίωση των ατόμων στο έθνος στο οποίο ανήκουν, χωρίς όμως καμία διάθεση υποτίμησης ή περιφρόνησης άλλου έθνους• εθνισμός, πατριωτισμός. 3. (ιστ.) η πολιτική άποψη και κίνηση, που εκδηλώθηκε κατά το 19ο κυρίως αι. και αναγνώριζε και αποδεχόταν τις εθνικές διαφορές και ιδιομορφίες ως βάση για τη σύσταση και λειτουργία των πολιτικών κοινοτήτων: Στα τέλη του 19ου αι., το κίνημα του εθνικισμού άρχισε να χάνει το φιλελεύθερο και διεθνιστικό του χαρακτήρα, και να γίνεται συντηρητικότερο ακόμη και αντιδραστικό. [λόγ. εθνικ(ός) -ισμός μτφρδ. αγγλ. nationalism ή γαλλ. nationalisme]
εθνοκτόνος -α -ο [eθnoktónos] Ε4 : (συνήθ. ως ρητορικός χαρακτηρισμός) καταστροφικός για το έθνος: ~ πόλεμος. [λόγ. εθνο- + -κτόνος]
και κατά συνέπεια, για να ξεκαθαρίσουμε επιτέλους και δια παντός τους σχετικούς όρους, εθνικισμός είναι η καλλιέργεια της εθνικής συνειδήσεως και η αφοσίωση στα πραγματικά συμφέροντα ενός έθνους, ενώ η εκούσια, ή η ακούσια δημιουργία οποιασδήποτε καταστροφικής κατάστασης, ή οποιωνδήποτε δυσμενών συνθηκών για το έθνος, αλλά και η υποστήριξη ιδεολογιών που αντίκεινται στα πραγματικά συμφέροντά του, θα πρέπει να ορίζεται και να ονομάζεται τουλάχιστον από δω και στο εξής, εθνοκτονισμός!
Ιστορικά, την ιδέα του εθνικισμού θα μπορούσαμε να την διακρίνουμε για πρώτη φορά ίσως, στα βάθη της αρχαιότητας και στον αρχαιοελληνικό μύθο του κατακλυσμού, όπου ως γενάρχες ολόκληρης της ανθρωπότητας από τις πέτρες που πέταγαν πίσω τους, αναφέρονται ο Δευκαλίωνας και η Πύρρα. Ειδικά σε αυτό το σημείο της κοινής καταγωγής όλων, θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς την πιο αυθεντική και την πιο ουσιαστική έκφραση του πιο γνήσιου και του πιο καθαρού εθνικισμού. Εκείνου που αντιμετωπίζει ολόκληρη την ανθρωπότητα ως ένα ενιαίο έθνος, με ανάλογα κοινά και βασικά συμφέροντα. Αυτό σημαίνει πραγματικός εθνικισμός και όχι φυσικά η καπηλευτική και καταχρηστική χρήση της έννοιας και του όρου από αλήτες και αγύρτες, στα στενά και περιορισμένα όρια μιας συγκεκριμένης φυλής, ή ενός λαού κάποιας κρατικής οντότητας, που την καθιστά συνώνυμη της έννοιας του ρατσισμού.
Δυστυχώς όμως κι όπως πάρα πολύ συχνά συμβαίνει στην ιστορική εξέλιξη του ανθρώπου, τα πιο διεφθαρμένα και τα πιο αμόρφωτα άτομα των κοινωνιών, για την εξυπηρέτηση των προσωπικών τους συμφερόντων κι επιδιώξεων, χρησιμοποιούν ως προκάλυμμα των ιδιωτικών τους δραστηριοτήτων, τους πιο ευγενείς και τους πιο λαοφιλείς ιδεολογικούς όρους, αλλά και τα σχετικά σύμβολα που κατά καιρούς εκφράζουν αυτούς τους όρους, με αποτέλεσμα ακόμη και να παραφράζεται εντελώς η αρχική έννοια και το νόημά τους, δημιουργώντας έτσι μια τεράστια και πολλή προβληματική ιδεολογική σύγχυση, αλλά και ιδιαίτερη επιφύλαξη στην ορθή χρησιμοποίησή τους. Σε αυτό όμως συμβάλλει τα μέγιστα και η μη έγκαιρη, αλλά και έγκυρη πρόβλεψη για την δημιουργία των αντίθετων ορισμών, η αναγκαιότητα των οποίων δυστυχώς τις περισσότερες φορές, ανακύπτει αφού προκύψουν οι επιβλαβείς συνέπειες από την κατάχρηση των ευγενών ορισμών και συμβόλων, γεγονός που δυσκολεύει πάρα πολύ την κατοπινή αποκατάσταση της σαφήνειάς τους!
Έτσι η έννοια του εθνικισμού κατάντησε να σημαίνει ρατσισμός και στρατιωτικός επεκτατισμός, μέχρι την εποχή του Μακεδόνα Φιλίππου του Β’, ο οποίος έθεσε σε πιο σωστή βάση την έννοια, έστω κι αν έγινε σχετικώς περιοριστικά και αφορούσε μονάχα την ένωση των διάσπαρτων ελληνικών φυλών και των πολυάριθμων ελληνικών πόλεων – κρατών. Εντούτοις, υπήρξε η πιο χαρακτηριστική ιστορική στιγμή, που ο εθνικισμός ξαναπήρε και πάλι την πραγματική του παγκόσμια διάσταση, ξεπερνώντας τα στενά και περιορισμένα όρια του Μακεδονικού βασιλείου, ώστε να καλύψει ολόκληρο τον Ελληνισμό.
Επόμενος σημαντικός εθνικιστής, υπήρξε ο γιος του Μέγας Αλέξανδρος, ο οποίος δεν ξέρω εάν το έκανε συνειδητά ή ασυνείδητα, αλλά ήταν αυτός που ανέδειξε με τον πιο χαρακτηριστικό τρόπο, την πιο βαθιά και ουσιαστική διάσταση του εθνικισμού, που δεν είναι άλλη από την καλλιέργεια και την ανάπτυξη του πολιτισμού. Και γέμισε την τότε γνωστή υφήλιο με ασύγκριτα πολιτισμικά επιτεύγματα, που στάθηκαν ικανά ακόμη και να επισκιάσουν τον προφανή στρατιωτικό χαρακτήρα της εκστρατείας του.
Και τελευταίος μέχρι στιγμής μεγάλος εθνικιστής, υπήρξε ο Χριστός. Αυτός που με την εντολή που έδωσε στους μαθητές του να διασπείρουν σε ολόκληρο τον κόσμο τον λόγο και τις πεποιθήσεις του, στην πραγματικότητα και πιθανόν χωρίς να έχει απόλυτη συναίσθηση για το τι ακριβώς έκανε, καθάρισε και απάλλαξε οριστικά από κάθε είδους στρατιωτικά και ρατσιστικά κατάλοιπα, τον πολιτισμικό εθνικισμό.
Κι αυτός ακριβώς είναι ο πραγματικός εθνικισμός, ο παγκόσμιος πολιτισμικός άξονας, πάνω και γύρω από τον οποίο, θα πρέπει να κινείται κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Ο ακρογωνιαίος λίθος του πραγματικού εθνικισμού, είναι η επιδίωξη της παγκοσμιοποίησης των κοινωνιών και ενάντια φυσικά, στην επιχειρούμενη μονοδιάστατη παγκοσμιοποίηση των αγορών, από την οποία απουσιάζουν παντελώς οι κοινωνίες. Εθνικισμός σημαίνει, διαμόρφωση εκείνου του πνευματικού και φιλοσοφικού περιβάλλοντος, όπου κάθε έθνος θα έχει ισότιμη και απολύτως σεβαστή θέση, σε κάθε είδους πολιτισμική έκφραση και άποψη. Όπου θα έρχεται σε άμεση επαφή με τα υπόλοιπα έθνη και μέσα από την ανάπτυξη αυτών των διαλογικών σχέσεων, θα καρπώνεται τα επωφελέστερα για την δική του εθνική ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα θα προσφέρει απλόχερα και ανεπιφύλακτα στα υπόλοιπα, ότι καλύτερο διαθέτει το πολιτισμικό του … οπλοστάσιο!
Εθνικισμός σημαίνει πολιτισμικός συναγωνισμός και πνευματικός επεκτατισμός, πέρα από κάθε γεωγραφικό όριο, ή κρατικό σύνορο. Εθνικισμός σημαίνει πολιτισμική εξωστρέφεια, πολιτισμική διάχυση και διασπορά, διαπολιτισμικός διάλογος κι όχι φυσικά, οποιαδήποτε πνευματική συρρίκνωση σε οποιαδήποτε γεωγραφικά ή άλλα περιορισμένα όρια. Αυτό όχι μόνο δεν προσφέρει τίποτα το ωφέλιμο στα έθνη, αλλά αντιθέτως δημιουργεί και τον πιο ανθυγιεινό μικρόκοσμο, μέσα στον οποίο μπορούν να έχουν επιβλαβή παρουσία διάφορες πολιτικές μαριονέτες και πολιτικά μικρόβια, τα οποία διαφορετικά και σε ένα παγκόσμιο κοινωνικό περιβάλλον, δεν θα μπορούν να καταγραφούν ούτε καν ως στίγματα στον πολιτικό χάρτη! Και για να γίνει κατανοητό αυτό σας σημειώνω το εξής χαρακτηριστικό παράδειγμα:
Στις τελευταίες εκλογές στην Ελλάδα, η παρακρατική χρυσή αυγή έλαβε 379.722 ψήφους στο σύνολο των 9.913.609 εγγεγραμμένων ψηφοφόρων, ή μόλις το 3,83%. Και με αυτό το ασήμαντο ποσοστό, κατέλαβε 17 βουλευτικές έδρες και απέκτησε ακόμη και την ψευδαίσθηση, πως είναι και πολιτική δύναμη!!! … Στο σύνολο όμως του παγκόσμιου πληθυσμού των 7,35 δισεκατομμυρίων ανθρώπων, οι ψηφοφόροι της χρυσής αυγής, είναι το ανύπαρκτο σχεδόν ποσοστό του 0,005%! Εάν λοιπόν υπήρχε ένα παγκόσμιο Κοινοβούλιο με 1.000 έδρες πχ, η χρυσή αυγή ούτε καν θα πλησίαζε ποτέ το ποσοστό έστω και μίας από τις έδρες του! Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί τα ασήμαντα κόμματα, δεν επιθυμούν την παγκοσμιοποίηση των κοινωνιών, αλλά και γιατί συντηρούνται και χρηματοδοτούνται σχολαστικά από την παγκοσμιοποίηση των αγορών για να την υποθάλπουν! Η παγκοσμιοποίηση των αγορών όμως, έχει τουλάχιστον και συγκεκριμένα οικονομικά συμφέροντα για να τορπιλίζει την παγκοσμιοποίηση των κοινωνιών, οι ιδιώτες εθνοκτονιστές όμως, τι συμφέροντα μπορεί να έχουν πέραν της αμοιβής τους από την εκτέλεση και την διεκπεραίωση των εγκληματικών παραγγελιών και συμβολαίων της πρώτης!; Πόσο μεγάλη είναι πια αυτήν η αμοιβή!!!;;; …
Κι όπως είναι σαφέστατα φανερό, σε καμία απολύτως περίπτωση οποιαδήποτε πολιτισμική συρρίκνωση, δεν είναι ποτέ δυνατόν να καταστεί με οποιονδήποτε τρόπο ωφέλιμη και για οποιοδήποτε έθνος. Είναι παντελώς γελοίο στην σημερινή εποχή, που η τεχνολογία φέρνει καθημερινά όλο και πιο κοντά την παγκόσμια κοινωνία που εγώ ονομάζω Γεωνία, κάποιος να θεωρεί ωφέλιμη για το έθνος του, οποιαδήποτε αντίσταση σε αυτόν τον κοινωνικό εθνικισμό που αναπτύσσεται σε ολόκληρη την ανθρωπότητα αργά μεν, αλλά εξαιρετικά σταθερά! Αυτό μονάχα ένας ιδιώτης (ηλίθιος άνθρωπος / homo idiot) μπορεί να το ισχυριστεί και ποτέ οποιοσδήποτε σοβαρός πολίτης (κοινωνικός άνθρωπος / homo socialist)! Και φυσικά εφόσον αυτού του είδους η αντίσταση, αλλά και κάθε άλλη πολιτική υποστήριξης της πολιτισμικής συρρίκνωσης, βάλλει άμεσα και απροκάλυπτα εναντίον των πραγματικών εθνικών συμφερόντων και αντίκειται βίαια στην ωφέλεια των εθνών, ουσιαστικά υποσκάπτει και επιβουλεύεται με τον χειρότερο δυνατό τρόπο, ακόμη και την ύπαρξη του κάθε έθνους κι ως εκ τούτου, είναι εθνοκτόνα και με την ανάλογη ιδεολογική της περιβολή, καθαρός εθνοκτονισμός!
Σε αυτόν τον εθνοκτονισμό όμως κι όχι στις κοινωνίες, συρρικνώνονται μονάχα οι πάσης φύσεως αντεθνικές αντιλήψεις, όπως του φασισμού, του ρατσισμού, της ξενοφοβίας, της πολιτισμοφοβίας, της θρησκολαγνείας, της πατριδοκαπηλίας, της αρχαιοκαπηλίας κλπ. Ο εθνοκτονισμός, είναι η πιο καθαρή ιδεολογική έκφραση και κατά επέκταση, η πιο σαφής απόδειξη της παντελούς απουσίας πολιτικής αισθητικής, από τους απανταχού ιδιώτες. Είναι η Αχίλλειος πτέρνα κάθε έθνους και κάθε πολιτισμικής οντότητας, πλην όμως και ταυτόχρονα, είναι αναπόφευκτα και αναπόσπαστο κομμάτι τους. Απλά το μέγεθος και η δυναμική του εθνοκτονισμού, επηρεάζει αναλόγως και κατά τόπους, την καλλιέργεια και την ανάπτυξη του υγιούς εθνικισμού, εις βάρος φυσικά των συμφερόντων τόσο των τοπικών κοινωνιών, όσο και ολόκληρης της ανθρωπότητας.
Σκεφτείτε και μόνο πόσο αλλοπρόσαλλο ιδεολογικό υπόβαθρο έχει ο εθνοκτονισμός, ώστε να ακυρώνει ακόμα και την ίδια την ύπαρξή του. Για έναν Γάλλο εθνοκτονιστή πχ, οποιοσδήποτε δεν είναι Γάλλος, είναι ρατσιστικά κατώτερος και σαφώς ανεπιθύμητος. Επομένως το ίδιο είναι για αυτόν και ένας Έλληνας εθνοκτονιστής. Όταν όμως ο ρατσιστικά ανώτερος Γάλλος θα έρθει στην Ελλάδα για διακοπές, θα προσκυνάει τον κατώτερο Έλληνα εθνοκτονιστή ξενοδόχο για την καλύτερη δυνατή διαμονή του, ή τον ταβερνιάρη για μια μερίδα ποιοτικού φαγητού, ή τον μεταφραστή για την επαφή του με τις ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες, ή τους επιχειρηματίες με τους οποίους θα είναι υποχρεωμένος να συνεργαστεί για την εισαγωγή των βιομηχανικών του προϊόντων στην ελληνική αγορά κλπ κλπ κλπ. Ακόμα κι ο πιο πρόσφατος εθνοκτονιστής ο Τραμπ, μπορεί με το προεκλογικό προφίλ του ηλιθίου να έγινε πρόεδρος των αμερικανών ιδιωτών, όταν όμως θα έρθει η ώρα να επισκεφθεί την Αγγελικούλα και τον Βόλφγκανγκ, δυστυχώς για αυτόν το προφίλ του ηλιθίου, δεν θα μπορέσει να το προσθέσει στις αποσκευές του! Είναι μονάχα για εσωτερική κατανάλωση στην Αμερική, κάτι σαν χάμπουργκερ και μονάχα εκεί μπορεί να περάσει, στα αμερικανάκια που τον ψήφισαν. Εδώ είναι Ευρώπη, με βαθιά δημοκρατική παράδοση και αδίστακτους πολίτες (ασχέτως των ηγεσιών τους) και με πολλοί λίγους ακόμα ιδιώτες, οι οποίοι θα μπορούσαν να τον καλοδεχτούν ως ηλίθιο! Κι όλα αυτά, είναι απλά και μόνο η παγκόσμια καθημερινότητα και η καθημερινή πολιτισμική αποτύπωση. Τι σχέση λοιπόν μπορεί να έχει ο εθνοκτονισμός με αυτήν την καθημερινότητα και κατά επέκταση, με την ίδια την ιδεολογία του, όταν από την μία αποτάσσει καθετί ξένο κι από την άλλη, πασχίζει να βρει συμμάχους σε ολόκληρο τον πλανήτη!!!;;; … Με ποιον τρόπο θα μπορούσε τάχα ένα έθνος, να αποκοπεί από τον υπόλοιπο κόσμο; Ακόμα κι αν υποθέσουμε πως θα βρίσκονταν ένας τέτοιος τεχνικός τρόπος, αλήθεια τότε τα εκατομμύρια των αποδήμων, μπορείτε να φανταστείτε ποια τύχη θα είχαν!!!;;; … Εθνοκτονιστές, ε εγκληματίες εθνοκτονιστές!!!;;; …
Και ιδιώτες εθνοκτονιστές υπήρχαν πάντοτε και παντού, ευτυχώς όχι πολλοί, αλλά αναλόγως και του κάθε εθνικού πολιτισμικού περιβάλλοντος, αλλού λιγότεροι κι αλλού περισσότεροι. Εκείνο το ξεχωριστό που συμβαίνει σήμερα και δημιουργεί τις διάφορες ευνόητες εντυπώσεις, είναι πως αυτοί οι ιδιώτες, απέκτησαν επιτέλους και πολιτική στέγη. Ένα παγκόσμιο φαινόμενο, που εκ πρώτης όψεως, φαντάζει επικίνδυνο και τρομακτικό, ενώ δεν είναι ούτε το ένα, ούτε το άλλο!
Η φαινομενική άνθηση του παγκόσμιου εθνοκτονισμού, είναι απλά φαινομενική και σε καμία απολύτως περίπτωση ουσιαστική! Η σύγχρονη εμφάνιση και η πολιτική ταυτοποίηση των ιδιωτών στα δήθεν επανεμφανιζόμενα εθνικιστικά κινήματα, δεν έχουν να κάνουν με την αύξηση της παγκόσμιας εθνοκτονικής ασθένειας, αλλά με την συνάθροιση των ιδιωτών μέσα σε συγκεκριμένους πολιτικούς σχηματισμούς, οι οποίοι φυσικά εφόσον αποχτήσουν την πολιτική τους ταυτότητα, καθίστανται αυτομάτως και απολύτως ελεγχόμενοι και υποχείρια του κάθε κεντρικού συστήματος εξουσίας! Κι αυτό είναι ένα πραγματικό επίτευγμα της παγκοσμιοποίησης των αγορών, που το χρησιμοποιεί όμως πανέξυπνα, για την ανάσχεση του παγκόσμιου υγιούς εθνικισμού και της κοινής απαιτήσεως της ανθρωπότητας, για την ταυτόχρονη παγκοσμιοποίηση των κοινωνιών!
Πρόκειται δηλαδή για μία απολύτως ελεγχόμενη συστημική στρατηγική, με την οποία στην πραγματικότητα προκαλείται ανάσχεση σε ενδεχόμενη ανεξέλεγκτη επέκταση του εθνοκτονισμού, η οποία θα μπορούσε να έχει απρόβλεπτη συμπεριφορά, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιείται υπέρ των συμφερόντων της παγκοσμιοποίησης των αγορών. Ο σύγχρονος εθνοκτονισμός, με κύριο εκφραστή το ναζιστικό γερμανικό πρότυπο, από το οποίο επιδιώκουν οι σημερινοί εθνοκτονιστές να αντλήσουν την απαραίτητη ιστορική καταβολή τους, αλλά και τον πρόσφατο αμερικανικό τραμπικισμό [τραμπικισμός: η προσκόλληση ενός ατόμου σε αρνητικά δημόσια πρότυπα, για να απενοχοποιήσει μέσω της ευρείας δημοσιότητας αυτού του προτύπου, τις ενδόμυχες αρνητικές προσδοκίες που τρέφει συνειδητά για τον εαυτό του], ή το παλαιότερο γαλλικό πολιτικό εξάμβλωμα του εθνικού μετώπου, τον αμερικανικό και ισλαμικό φονταμενταλισμό, μέχρι και την ελληνική, παρακρατική χρυσή αυγή, το μόνο που κατάφερε, ήταν να απαλλάξει τα κεντρώα κόμματα που εναλλάσσονται στην κρατική ηγεσία, από τους ανεπιθύμητους κοινούς τραμπούκους και ανεξέλεγκτους εθνοκτονιστές ιδιώτες, που δεν βοηθούν καθόλου στην κατάκτηση αυτής της ηγεσίας! Για αυτό και τους συγκέντρωσαν σε έναν ακίνδυνο, ενιαίο ιδεολογικό και περιθωριακό πολιτικό χώρο, ο οποίος τώρα πια μπορεί πανεύκολα να ελεγχθεί και να χρησιμοποιηθεί κατά βούληση. Απλά οι 1.000 εθνοκτονιστές πχ που ήταν διάσπαρτοι σε κάθε έθνος και δεν τους έδινε κανένας σημασία γιατί δεν ήξερε καν πόσοι ακριβώς ήταν, τώρα πια με το μάντρωμά τους στα εθνοκτονικά κόμματα, έγιναν απλώς μετρήσιμοι κι όχι φυσικά περισσότεροι. Οι 10 που ήταν σε κάθε χωριό, 10 παρέμειναν κι ούτε πρόκειται ποτέ να αυξηθούν, παρά μονάχα εάν αυτό δύναται να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της παγκοσμιοποίησης των αγορών, ώστε να επιτρέψει την μεγαλύτερη προβολή του εθνοκτονισμού, με τα γνωστά μέσα που ήδη διαθέτει. Ο σύγχρονος εθνοκτονισμός, είναι το πιο γνήσιο και το πιο ηλίθιο παιδί της παγκοσμιοποίησης των αγορών, το οποίο είναι κατάλληλο μονάχα για τα θελήματά της και με αυτόν ακριβώς τον τρόπο, το χρησιμοποιεί!
Αξίζει πραγματικά να παρακολουθήσετε με πολλή προσοχή και οξύνοια, την ομιλία του Περίανδρου Ανδρουτσόπουλου σε ακροατήριο της χρυσής αυγής, για να διαπιστώσετε με τον πιο εύγλωττο τρόπο, την πλήρη παρακμιακή διάσταση του σύγχρονου εθνοκτονικού παραληρήματος, αλλά και την απόλυτη συστημική του προέλευση και χρησιμοποίηση! Βεβαίως εδώ θα πρέπει καταρχήν να εκφράσω τον θαυμασμό μου για την ρητορική δεινότητα και την σαφή φιλοσοφική αναζήτηση αυτού του ατόμου, που μέχρι προχθές δεν γνώριζα καν την ύπαρξή του! Δυστυχώς είναι ο πρώτος δεξιός και όχι μόνο ακροδεξιός διανοούμενος που γνώρισα ποτέ στην ζωή μου κι αυτό αν θέλετε, ας προβληματίσει αναλόγως την όποια καπιταλιστική παράταξη. Είναι εξαιρετικά οδυνηρό όμως, για μια χώρα που δεν έχει την πολυτέλεια να της περισσεύουν πανέξυπνα άτομα, κάποια από αυτά, να είναι τόσο μολυσμένα από εθνοκτονικές αντιλήψεις, ώστε να μην είναι σε θέση ούτε καν να υποψιαστούν την μόλυνσή τους! Είναι κρίμα πολύ κρίμα καίτοι ακόμα κι έτσι, εξυπηρετούν αφάνταστα το κεντρικό σύστημα εξουσίας! …
Όταν άρχισα λοιπόν να παρακολουθώ το βίντεο, εάν δεν ανέφερε κατά τακτά χρονικά διαστήματα πως ήταν χρυσαυγίτης, θα έμενα απολύτως σίγουρος και θα έβαζα ακόμη και το χέρι μου στην φωτιά, πως επρόκειτο για ομιλία στην κεντρική επιτροπή του κομουνιστικού κόμματος, από έναν ιδεολογικό καθοδηγητή σαν εκείνους τους άφθονους που διέθετε κάποιες άλλες περασμένες εποχές! Αυτό και μόνο, τα λέει όλα!
Καθώς όμως εξελισσόταν η ομιλία του, διαπίστωνα με εξαιρετική έκπληξη, πως δεν είχα ακούσει ποτέ άλλοτε τόσο ειλικρινή αυτοκριτική και πιο αυστηρή κριτική για το ελληνικό παρακρατικό κόμμα της χρυσής αυγής και μάλιστα, από έναν εκ των πρωτεργατών όπως ο ίδιος ισχυρίζεται, αυτής της φασιστικής παρωνυχίδας! Είναι εκπληκτική η δημόσια ομολογία του και η έντονη αποστροφή του για την παντελή αποστασιοποίηση του κόμματος από τον αρχικό ιδεολογικό του κορμό, αλλά και για την υποταγή της ηγεσίας αυτού του πολιτικού παραμορφώματος, στους διάφορους κρατικούς και παρακρατικούς εργοδότες της. Την άμεση διαπλοκή της με τα διάφορα οικονομικά συμφέροντα και την εγκληματική δραστηριότητα του κόμματος, στα πλαίσια της εξυπηρετήσεως συμβολαίων τραμπουκισμού και εκφοβισμού των αντιπάλων αυτών των οικονομικών και εξουσιαστικών εργοδοτών και παραγόντων! Κι όλα αυτά μπροστά σε ένα ακροατήριο που όπως μας έχει συνηθίσει σε παρόμοιες περιπτώσεις, αντί να τον πετάξει με τις κλωτσιές από το βήμα, τον χειροκροτούσε κι από πάνω, αφού είναι προφανές πως το μορφωτικό τους επίπεδο, δεν τους επέτρεπε καν να καταλάβουν ούτε μία λέξη από το αξιοθαύμαστο λεξιλόγιό του και τον βαθύ φιλοσοφικό του συλλογισμό!
Ήταν όμως και η πρώτη φορά που άκουσα δεξιό καθοδηγητή, να αντιλαμβάνεται έστω και στοιχειωδώς την άμεση ταύτιση του εθνικισμού με τον πολιτισμό και τις τέχνες, με τα οποία φυσικά οι εθνοκτονιστές, ουδέποτε και σε ολόκληρη την ανθρώπινη ιστορία, είχαν την παραμικρή ωφέλιμη σχέση και ουδέποτε θα αποκτήσουν! Η ιδιωτεία τους, δεν τους το επιτρέπει! Είναι εξαιρετικά χαρακτηριστική όμως, η πολλαπλή αναφορά του σε ποιητές, αλλά και στην επιτακτική ανάγκη να διεκδικηθεί από το ελληνικό εθνοκτονικό περιθώριο, εκείνο το απαραίτητο πολιτισμικό μερίδιο από το αριστερό πολιτισμικό μονοπώλιο, που θα μπορούσε να εγγυηθεί τουλάχιστον την ιδεολογική διαιώνιση του εθνοκτονισμού, καθώς όπως κι ο ίδιος διαπιστώνει, με τον ήδη αποτυχημένο κομματικό πειραματισμό του και σε συνδυασμό με την ταυτόχρονη υιοθέτηση κάθε είδους συστημικής παθογένειας, αλλά και συγκεκριμένων δεξιών οικογενειοκρατικών συνηθειών, δεν έχει την παραμικρή δυνατότητα να παίξει ποτέ τον οποιονδήποτε ουσιαστικό πολιτικό ρόλο! Πόσο μάλλον κι εξαιτίας των ιδιωτών ψηφοφόρων που ήδη εκφράζει. Αξίζει όμως η παρακολούθηση της διαίσθησής του, για την μοναδική και αξεπέραστη δυναμική που εμπεριέχει ο πολιτισμός, καθώς και την ασύγκριτη αποτελεσματικότητά του όταν χρησιμοποιείται έξυπνα και μεθοδικά.
Θα μπορούσα να σχολιάσω πιο αναλυτικά αυτήν την πρωτοφανή ομιλία και την καταπληκτική ομολογία του για την γενικότερη προέλευση και άμεση εξάρτηση του διεθνούς εθνοκτονικού κινήματος, με το παγκόσμιο παρακράτος και την παγκόσμια κοινή εγκληματική διαπλοκή, αλλά ήδη το άρθρο μου είναι απρόβλεπτα μεγαλύτερο του προσδοκώμενου κι εκτός αυτού, μάλλον θα ήταν και πολύ πιο ωφέλιμο, να βγάλει ο καθένας τα προσωπικά του συμπεράσματα από αυτήν την τόσο αποκαλυπτική ομιλία, που βάζει πραγματικά στην θέση του όχι μόνο το ελληνικό, αλλά ολόκληρο το παγκόσμιο εθνοκτονικό παραλήρημα! Νομίζω πως αυτός ο διανοούμενος που προφανώς βρίσκεται σε ιδεολογική σύγχυση, παρότι φαίνεται να επιδιώκει το ακριβώς αντίθετο, στην πραγματικότητα και μάλλον παρά την θέλησή του, τουλάχιστον με αυτή την ομιλία του γιατί δεν έχω υπόψη μου τίποτα άλλο σχετικά με αυτόν, προσέφερε τις μέγιστες δυνατές υπηρεσίες που θα μπορούσε να προσφέρει προσωπικά, τόσο στην Δημοκρατία όσο και στον πολιτισμό, με τα οποία φυσικά ο πολιτικός του χώρος δεν έχει και δεν θα έχει ποτέ, ούτε ίχνος σχέσεως!
Συμπερασματικά λοιπόν, εθνικισμός είναι η προσήλωση στο μεγαλύτερο δυνατό εθνικό συμφέρον, που σημαίνει δημιουργική και ενεργητική επιθετική πολιτισμική πολιτική, πάντοτε εντός του παγκόσμιου πνευματικού περιβάλλοντος κι όχι στο περιθώριό του, ενώ εθνοκτονισμός, η υπόθαλψη των εθνικών συμφερόντων, μέσα από αντεθνικές πολιτικές πολιτισμικής συρρίκνωσης και την συστημική καλλιέργεια πολυποίκιλων φοβικών συνδρόμων, που εμποδίζουν την εξάπλωση του παγκόσμιου εθνικισμού και την παγκοσμιοποίηση των κοινωνιών. Ο ρατσισμός, η ξενοφοβία κι όλα αυτά τα σχετικά, δεν έχουν καμία σχέση με τον εθνικισμό, αλλά είναι σύνδρομα του εθνοκτονισμού και των απολίτιστων και αμόρφωτων ιδιωτών του, που έχοντας συναίσθηση της πολιτισμικής τους ανεπάρκειας, νοιώθουν συνεχώς να απειλούνται από κάθε διαπολιτισμικό διάλογο και πρακτική.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η διαχείριση των Σύριων που εισβάλλουν στην Ευρώπη. Εδώ η εθνικιστική πολιτική, επιβάλλει το ξεκαθάρισμα πως αυτοί οι Σύριοι, είναι ένα αναπόφευκτο πρόβλημα, διότι όσοι τουλάχιστον υπηρετήσαμε την στρατιωτική μας θητεία, γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά πως σε καιρό ειρήνης όπου δεν επιτρέπεται η χρήση του οπλισμού, είναι παντελώς αδύνατον σε ένα τεράστιο μέγεθος ακτογραμμής, να αποτραπεί η εισβολή οποιουδήποτε άοπλου. Πέραν αυτού δε, είναι προφανές πως αυτοί οι εισβολείς, δεν είναι και οι καλύτεροι πολίτες της Συρίας, καθόσον εάν ήταν, θα διακατέχονταν από εθνική συνείδηση και θα έμεναν στον τόπο τους, παίρνοντας τα όπλα από οποιαδήποτε πλευρά θεωρούσαν την πιο σωστή ή δίκαιη, ώστε να ξεκαθαρίσουν το ταχύτερο δυνατόν αυτήν την καταστροφική κατάσταση. Αντί αυτού όμως, προτιμούν την κατάπτυστη φυγή και την προσωπική τους εξασφάλιση στο κοινωνικό ευρωπαϊκό και ευρύτερο δυτικό περιβάλλον, όπου την ώρα που οι συμπατριώτες τους θα σκοτώνονται, ή θα πεθαίνουν από την πείνα και για χάρη τους, αυτοί θα απολαμβάνουν τα προνόμια των ευρωπαϊκών κοινωνικών πολιτικών, τις προβλεπόμενες παροχές και τα ανάλογα δικαιώματα, θα σπουδάζουν κι όταν με το καλό αποκατασταθεί η τάξη και η ασφάλεια στην χώρα τους, θα επιστρέψουν πίσω όπως κάτι Έλληνες Καραμανλήδες, Παπανδρέηδες και Μητσοτάκηδες πολιτικοί κρατούμενοι στα σαλόνια των Παρισίων και μάλιστα ως δήθεν διανοούμενοι με ανάλογα ευρωπαϊκά πτυχία, θα αξιώνουν κι από πάνω με περίσσιο θράσος την διαχείριση της εξουσίας στην Συρία και το ιδιαιτέρως επικερδές κλείσιμο των συμφωνιών, που θα προκύψουν τότε για την ανοικοδόμηση της κατεστραμμένης χώρας τους. Και εις υγείαν φυσικά των … ηρωικών κορόιδων, που παρέμειναν πίσω και σκοτώνονται για να τους εξασφαλίσουν αυτές τις θρασύτατες μελλοντικές αξιώσεις!
Στην συγκεκριμένη περίπτωση λοιπόν, ο εθνικισμός επιβάλλει ναι μεν την αναγκαστική φιλοξενία τους διότι εισβάλλουν άοπλοι κι ως εκ τούτου δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν στρατιωτικά, αλλά θα πρέπει να τους διευκρινιστεί αμέσως και με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, πως η πολεμική ηθική δεν είναι δυνατόν να τους αναγνωρίσει ως πρόσφυγες αφού δεν προέρχονται από την κατάλυση και την διάλυση ενός κράτους, ούτε ως θύματα κάποιας φυλετικής ή ρατσιστικής εκκαθάρισης, αφού δεν υφίσταται κάτι τέτοιο παρά μονάχα στους χριστιανούς της Συρίας. Αλλά ούτε και ως λαθρομετανάστες, καθόσον η προστασία της προσωπικής ζωής είναι αναφαίρετο δικαίωμα του καθενός, ακόμα κι αν δεν συνάδει με την εθνική ηθική κι εφόσον προασπίζεται υπό το καθεστώς των συγκεκριμένων πολεμικών συνθηκών, ευλόγως καθίσταται αδύναμη η εφαρμογή της συνήθους γραφειοκρατικής και νόμιμης πρακτικής. Αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι τίποτα άλλο, παρά πολεμικοί φυγάδες, ριψάσπιδες κι ως εκ τούτου, δεν μπορούν να χαίρουν της εκτιμήσεως, της συμπάθειας και της φροντίδας, που οφείλεται σε πρόσφυγες και θύματα φυλετικών εκκαθαρίσεων. Αυτό βεβαίως, αφορά μονάχα τους υγιείς και τους ικανούς να πολεμήσουν. Αντιθέτως όμως η μέριμνα για τους ανήμπορους και κυρίως για τα παιδιά, θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως προσεκτική, αμέριστη και πολλή επιμελημένη, διότι αυτά είναι τα μόνα ανεύθυνα για την όλη κατάσταση και τα μόνα πραγματικά θύματα, αλλά ταυτόχρονα κι ένα εξαιρετικά παρθένο έδαφος, για την άσκηση της πιο γόνιμης πολιτισμικής πολιτικής. Σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που θα αξιολογηθεί και θα κριθεί αναλόγως και η κάθε εθνική πολιτική.
Και κάτι σχετικό ιδιαιτέρως για τους υποτιθέμενους δυτικούς χριστιανούς. Στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο, ο Χριστός δίνει την εντολή στους Αποστόλους του, να διαδώσουν τον λόγο του θεού στα πέρατα της οικουμένης, λέγοντάς τους: ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω ὑμᾶς ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων· γίνεσθε οὖν φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις καὶ ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί κλπ. Ποιος λοιπόν σας είπε επαγγελματίες χριστιανοί ρασοφόροι και μη, πως η ιεραποστολική σας αποστολή σταμάτησε με την εξασφάλιση του δημόσιου μισθού σας; Ιδού λοιπόν πεδίο δόξης λαμπρό! Αποδείξτε την δύναμη του θείου λόγου και διαδώστε τον σε τούτους τους πολεμικούς φυγάδες. Ο θεός σας τους έκανε δώρο και τους έφερε στα προαύλια των εκκλησιών σας. Δεν έχετε λοιπόν, παρά να τους βάλετε και μέσα στις εκκλησίες και χωρίς μάλιστα να σας εμποδίζει κανένας!!! … Έχετε διανοηθεί πόσοι ιεραπόστολοι θα έπρεπε να σφαγιασθούν, έστω και για να πλησιάσουν μονάχα έναν ανάλογο αλλόθρησκο πληθυσμό; Και τώρα τους έχετε στα πόδια σας χωρίς τον παραμικρό κίνδυνο! Άντε λοιπόν, τι περιμένετε; Που είναι η πίστη σας στον θείο λόγο και που η εκτίμησή σας σε αυτό το θεόσταλτο δώρο; Από πού κι ως που οι δημόσιοι θρησκευτικοί υπάλληλοι, δικαιολογούνται να φοβούνται τους αλλόθρησκους και να εκστομίζουν ακόμα κι από ηλιθιότητα, οποιεσδήποτε εθνοκτονικές πολεμικές ιαχές; Από πού κι ως που!!!;;; … Για αυτό πληρώνονται ειδικά στην Ελλάδα, με το 25-30% του εργατικού δυναμικού στην ανεργία!!!;;; …
Ελπίζοντας πως η άποψή μου θα σας δημιουργήσει τουλάχιστον έναν δημιουργικό προβληματισμό, σας εύχομαι να είσαστε πάντοτε πάνω από όλα πολίτες και κατόπιν πραγματικοί εθνικιστές και χρήσιμοι πολιτισμικοί διαφωτιστές!

ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos ethnoktonismos