Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης
Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης

ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΤ

tp

ΑΝΤΩΝΙΟΣ Μαρτίνης

Γεννήθηκε στο Λουτρό Ελασσόνας, την Κυριακή 29 Οκτωβρίου 1967 / 11:00 πμ.

Αποφοίτησε από το Γενικό Λύκειο Κρανέας Ελασσόνας, το 1985.

Το 1989 εντάχθηκε στην Ελληνική Αστυνομία, απ’ όπου αποτάχθηκε παράνομα το 2003, με προσωπική εντολή του τότε υπουργού Δημοσίας Τάξεως Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και με την εγκληματική συνέργεια του θείου του δικηγόρου Μενελάου Μαρτινόπουλου, επειδή διαπίστωσε πως ο διοικητής του Δημήτριος Αλαμανιώτης, «πουλούσε προστασία» σε νυχτερινά κέντρα διασκέδασης στον Βόλο! Εγκληματική δραστηριότητα, που όμως έχαιρε της πλήρους ανοχής και ΣΥΓΚΑΛΥΨΕΩΣ από την Α.Δ. Μαγνησίας, τον Δήμο Βόλου, την εισαγγελέα που ανέλαβε κατόπιν να … θάψει υπηρεσιακώς … την υπόθεση!, αλλά και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη!!! … Μια πραγματική κι οργανωμένη πανελλαδικά, … ΛΕΥΚΗ ΜΑΦΙΑ … !!! … … …

Στις 9 Ιουλίου 2012, μετά από μία τραυματική ερωτική απογοήτευση και μένοντας με τα τελευταία του 50 ευρώ, αποφασίζει πριν βγει στο δρόμο άστεγος, να πραγματοποιήσει τουλάχιστον το μεγάλο του όνειρο και ν’ ανέβει στην κορυφή του Ολύμπου! Εν αγνοία του όμως, ο γνωστός του δικηγόρος από την Ελασσόνα Νίκος Γάτσας και μάλλον από πραγματικό φιλικό ενδιαφέρον, παρερμήνευσε την ανάβαση και την αντιλήφθηκε άστοχα και αφελώς, ως απόπειρα αυτοκτονίας. Ενημέρωσε τ’ αδέρφια του Αντωνίου κι αυτά, απευθύνθηκαν στις αστυνομικές υπηρεσίες του Βόλου, για την διάσωσή του. Αυτές όμως διαπιστώνοντας πως τ’ αδέρφια του στερούνταν στοιχειώδους ευφυΐας και νομικής εμπειρίας, βρήκαν την ευκαιρία να κλείσουν μία και καλή τους εκκρεμείς λογαριασμούς τους μαζί του. Κι επειδή η απόπειρα αυτοκτονίας, ορίζεται ως ποινικό αδίκημα, έπεισαν τα ανόητα αδέρφια του, ν’ αποδεχθούν τον εγκλεισμό του σε ψυχιατρική κλινική, για ν’ αποφύγει τάχα τις σχετικές ποινικές συνέπειες! Κι αυτά ως … ανόητα, τ’ αποδέχθηκαν! …

Έτσι μετά την επιτυχημένη του τριήμερη ανάβαση στον Όλυμπο, την ώρα που έψαχνε κάποιο μεταφορικό μέσο για να κατέβει από τα Πριόνια στο Λιτόχωρο κι από κει, να επιστρέψει στον Βόλο, έκανε ωτοστόπ και στο διερχόμενο περιπολικό του τμήματος Λιτοχώρου, το οποίο όμως πήγαινε εκεί, αναζητώντας τον για να τον συλλάβει!!! … Κι έτσι χωρίς καν να έχει διαπράξει οποιοδήποτε ποινικό αδίκημα, ή έστω κάποια απόπειρα αυτοκτονίας, όπως διακαώς προσδοκούσαν οι αστυνομικές κι οι εισαγγελικές υπηρεσίες, αφού ο αρμόδιος εισαγγελέας στο Λιτόχωρο, είχε δώσει την εντολή στις ομάδες διάσωσης, να τον παρακολουθούν απλά για να μην ψάχνουν μετά το πτώμα του, αλλά επουδενί να μην επιχειρήσουν την σύλληψή του προτού αυτοκτονήσει, μην τυχόν και παραμείνει ζωντανός!!! …, χωρίς καν δηλαδή να υφίστανται οποιεσδήποτε ποινικές, ή άλλες νομικές ευθύνες από την πλευρά του, απλά και μόνο με την … ανοχή των αδελφών του …, συνελήφθη και εισήχθη παράνομα, για δύο περίπου μήνες στην κλινική οξέων της Νέας Εφέσου, μέχρι να … εθιστεί στα σκληρά ψυχιατρικά ναρκωτικά! … Αδέρφια, γονείς, συγγενείς, φίλοι, κανείς δεν απέτρεψε αυτό το πρόστυχο έγκλημα εις βάρος του!!!;;; … Αντιθέτως, το ευλόγησαν κι από πάνω!!! …

Ακολούθησαν τρία χρόνια εξάρτησης από τα ναρκωτικά που του χορηγούσαν εγκληματικά και παράνομα, καταφέρνοντας μόνος του μετά από φρικτή κι επώδυνη προσπάθεια να γλιτώσει. Όλο αυτό το διάστημα όμως, είχε περιέλθει άθελά του στην οικονομική εξάρτηση κυρίως της μικρότερης αδερφής του, η οποία για να ξεφύγει απ’ αυτή τη φροντίδα, του παραχώρησε για χρήση το νεόδμητο σπίτι της στο Λουτρό Ελασσόνας, όπου και μετακόμισε στις 15 Μαρτίου 2017. Από τις πρώτες κιόλας μέρες στο χωριό και την όλη συμπεριφορά των αδελφών του, διαπίστωσε πως η εκδίωξή του κι από κει, ήταν απλά θέμα χρόνου! Κι όντως, με την ευκαιριακή αφορμή του καλλιτεχνικού του έρωτα με την Δαιμόνα (οικονομική εξάρτηση όμως σημαίνει και προσωπική αναξιοπρέπεια και φυσικά, ούτε λόγος για δικαιώματα στην Τέχνη ή στον έρωτα!!!), με πρόστυχο τρόπο και την … αχαλίνωτη αγάπη των αδελφών του …, αναγκάζεται και πάλι βίαια, σε οριστική εξορία από το Λουτρό, την 30η Μαρτίου 2018 … … …

Με την επιστροφή του και πάλι στον Βόλο και μ’ αφορμή την παράνομη διευθέτηση του ΚΕΑ του, επανεκινεί ταυτόχρονα και το ζήτημα της παράνομης αποτάξεώς απ’ την ΕΛ.ΑΣ., το οποίο βρίσκεται ακόμη σ’ εξέλιξη, καθώς οι ένοχοι ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ απροκάλυπτα, απ’ την κομματική δικαιοσύνη του Κυριάκου Μητσοτάκη!!! … … …

Όταν ήταν ακόμη νήπιο, ο ξάδερφος του πατέρα του Τέλης Μπλάντας από τον Τύρναβο, είχε πάει για επίσκεψη στο Λουτρό και του έδειξε πώς να σχεδιάζει ένα απλό σκίτσο λαγού, ξεκινώντας μ’ ένα μεγάλο 6. Εντυπωσιάστηκε τόσο πολύ που το πρόβλημα της βασικής φόρμας του λαγού επιλύονταν μ’ ένα 6 και μ’ αυτόν τον απλό τρόπο, από τότε μυήθηκε στην Τέχνη και στην τεχνική της ζωγραφικής!

Το 1989, διοργάνωσε την πρώτη του ατομική έκθεση ζωγραφικής στο Βόλο, η οποία καλύφθηκε ευρέως απ’ όλα τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης, καθότι ήταν κι ο πρώτος αστυνομικός στην πόλη, που επιχειρούσε για πρώτη φορά, μία τέτοια πολιτιστική κίνηση! Πήρε επίσης μέρος, στις πρώτες εκθέσεις ζωγραφικής αστυνομικών, που διοργανώθηκαν εκείνη την περίοδο στην Αθήνα από την Ελληνική Αστυνομία, στον σχεδιασμό των οποίων, συνέβαλε και με προσωπική του αναφορά. Συνολικά πραγματοποίησε 4 ατομικές εκθέσεις και συμμετείχε σε άλλες 17 ομαδικές, στο Βόλο και στην Αθήνα. Προσωπικές του τεχνοτροπίες τα «τακ», η «συνδραστική ζωγραφική» και η «δαρτή αγιογραφία».

Η πολυτάραχη ερωτική περίοδος που ακολούθησε τη διάλυση του αποτυχημένου γάμου του, κατέστη ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης και τον μύησε στις τεχνικές της ποίησης και της λογοτεχνίας. Συγγραφικά του έργα η ποιητική συλλογή «ΨΥΧΗΣ γε ΧΕΙΡΩΝ» (2003-07), τα φιλοσοφίσματα «Γνωμικά» (2005-15), η «Μαθηματική φιλοσοφία» (2006-14), ο Α΄ τόμος του θεατρικού του «δυο-λόγου» «ΣΕΙΡΙΟΣ και ΑΜΦΙΘΕΑ» (2006), η ποιητική συλλογή «Ριμανθός» (2006-12), το χρονογράφημα «Όλυμπος» (2012), τα λογοτεχνήματα «Γραφανθός» (2010-17), τα εγχειρίδια «Τέχνης»  (2016), «Κρίση» (2017), τα ερωτάρια «Δαιμόνα» (2017-18), «Ερωτίνη» (2018), τα στιχάρια «Ξύλινη εποχή» (2018), οι λαογραφικές συλλογές «Ρουγκαντζιάρια» (2017), «Απόκρεω» (2018), ο θεατρικός δυόλογος «Θησέας 2030» (2019) και μερικά ακόμη ημιτελή έργα. Το σύνολο του συγγραφικού του μόχθου, βρίσκεται δημοσιευμένο στον προσωπικό του ιστοχώρο: http://pantechnon.gr/category/art/

Την Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2018 / 5:30 πμ, ξυπνά από ένα όνειρο, όπου ο ηθοποιός Θοδωρής Αθερίδης, τον παρότρυνε να γράψει τραγούδια, δίνοντάς του τον στίχο «όμορφη μικρή μου Αμπούλα» κι έναν συγκεκριμένο ρυθμό. Και με βάση αυτά τα δύο, συνθέτει την ίδια μέρα, το πρώτο τραγούδι της ζωής του «ΑΜΠΟΥΛΑ»! Ακολουθούν οι συλλογές τραγουδιών «Τα Δωρικά» (2018), «Χορευτάρια» (2018), «Αλλόκοτα» (2018), «Κύκνεια» (2018), «Χάλκινα» (2018), «Της παρέας» (2018-19), «το ξένο φως» (2017-18) με στίχους του Χρήστου Μαρτίνη κι άλλες συλλογές, δημοσιευμένες στο ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ Κανάλι ΕΥ – ευ.e του YouTube. Εξαιρετική δημιουργική στιγμή όμως, υπήρξε η στιχούργηση της «Σονάτας του Σεληνόφωτος» του Beethoven (το 150ο τραγούδι του), στις 7-8 Ιανουαρίου 2019!!! … … …

Επιπλέον στην πολιτισμική του δραστηριότητα, περιλαμβάνονται:

  • η διαμόρφωση της φιλοσοφικής θεωρίας του Απειρισμού, αλλά και η θεοπλασία του Απείρου από τις 22 Ιουλίου 2006 / 8:55 μμ (η πρώτη καταγεγραμμένη θεοπλασία της ιστορίας) (http://pantechnon.gr/apei/ap-theory/),
  • στις 19 Ιουλίου 2007 η έμπνευση και στις 3 Νοεμβρίου 2009, η νομιμοποίηση και καθιέρωση του ανωτάτου πολιτισμικού θεσμού ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ (Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης) (http://pantechnon.gr/), καθώς και
  • το πολιτικό κίνημα Γεωνία, από τις 18 Απριλίου 2015, που υποστηρίζει την πλήρη και ανεπιστρεπτί αποδέσμευση της δημοκρατίας, από την δημοκρατορία της δικτατορίας των ηλιθίων (http://pantechnon.gr/g-basic_principles/).

(τελευταία ενημέρωση, Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020 / 8:00 πμ)

tp

tp tp tp tp tp tp tp tp tp tp tp tp