Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης
Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης

Σήμα – Λάβαρο

trademark

ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ - PT

.

ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ

Το ΠΤ (ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ) σύμβολο, συντίθεται από τα αρχικά των συνθετικών της λέξεως Π(άν)Τ(εχνον), με το Π κάθετα ανεστραμμένο και το Τ, με το κάθετο σκέλος του, ανάμεσα στα κάθετα σκέλη του Π.

Ολόκληρο το σύμβολο είναι τετράγωνο, οι ταινίες που σχηματίζουν τα γράμματα Π και Τ παραλληλόγραμμα ίσου πλάτους, όπως ακριβώς και το κενό μεταξύ των γραμμάτων.

Το Τ είναι χρώματος μπλε, της χρωματικής κλίμακας CMYK: C:100, M:0, Y:0, K:50.

Το Π είναι χρώματος σκούρου μπλε, της χρωματικής κλίμακας CMYK: C:100, M:0, Y:0, K:100.

.

.

ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ λάβαρο

.

ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ

.

Το ΠΤ (ΠΑΝΤΕΧΝΟΝ) λάβαρο, είναι παραλληλόγραμμου σχήματος με αναλογία μεγέθους πλάτος: 12, ύψος: 7.

Στην άνω αριστερή γωνία φέρει το ΠΤ σύμβολο και η υπόλοιπη επιφάνεια, χωρίζεται σε εναλλασσόμενες ταινίες, 4 χρώματος μπλε και 3 λευκές μεταξύ των μπλε.

Όλες οι ταινίες του λαβάρου, έχουν το ίδιο ακριβώς πλάτος με τις ταινίες του ΠΤ συμβόλου.

Δεξιά του ΠΤ συμβόλου, βρίσκονται οι τρεις μπλε ταινίες, ίσες με το εξαπλάσιο πλάτος μίας ταινίας και οι δύο λευκές μεταξύ τους, σε απόσταση από το ΠΤ σύμβολο, ίση με το πλάτος μίας ταινίας.

Κάτω από το ΠΤ σύμβολο, βρίσκεται η μία λευκή κι από κάτω της, η τελευταία μπλε ταινία, εκτεινόμενες σε όλο το πλάτος του λαβάρου.

Οι μπλε ταινίες, έχουν την απόχρωση του Τ του συμβόλου και της χρωματικής κλίμακας CMYK: C:100, M:0, Y:0, K:50.

Το λευκό φόντο, έχει την απόχρωση της κλίμακας CMYK: C:0, M:0, Y:0, K:0.

.

.


Το Αίσθαστρον (λατ. Esthastron) είναι το σύμβολο του ΟΠ και σημαίνει Άστρο των αισθήσεων: [Αίσθ(ηση) + άστρον]

Οι πέντε ακτίνες του Αίσθαστρου, συμβολίζουν τις πέντε γνωστές και άμεσα αντιληπτές αισθήσεις:

    • Η κίτρινη την όραση,
  • η πράσινη την όσφρηση,
  • η μπλε την γεύση,
  • η μοβ την αφή και
  • η κόκκινη την ακοή.

Ο ενωτικός γκρίζος (χρυσός) κύκλος όμως, συμβολίζει την σπουδαιότερη και την πιο δραστήρια από όλες, την υπέρτατη έκτη αίσθηση. Εκείνη που εξαιτίας του αισθητηρίου οργάνου της του εγκεφάλου, δεν γίνεται άμεσα αντιληπτή όπως οι υπόλοιπες, αλλά μοιάζει σκοτεινή, γκρίζα και ανεξερεύνητη. Την αίσθηση της Τέχνης! Την ίδια την νόηση, τον ίδιο τον νου. Τον εγκέφαλο, ο οποίος ως το κυρίαρχο αισθητήριο όργανο, δεν περιορίζεται μονάχα στην αυτόνομη λειτουργία του, αλλά επεκτείνεται διαλογικά και στον έλεγχο, στην καθοριστική διαχείριση και στον συντονισμό των υπολοίπων οργάνων, δημιουργώντας έτσι ένα αρμονικό, καταπληκτικό, ζωντανό και ταυτόχρονα, πρότυπο “πολιτικό” (υλικό) και “κοινωνικό” (πνευματικό) σύνολο.

Κι αυτό το καταπληκτικό κοινωνικό σύνολο, είναι που αντιλαμβάνεται και ερμηνεύει τις πληροφορίες του Απείρου Χώρου. Που κοινωνεί ακατάπαυστα και απευθείας το θείο κάλλος, προσδίδοντας αντικειμενική και οντολογική υπόσταση στον θείο Λόγο του (στην Τέχνη Του θείου), μετέχοντας όμως έτσι ταυτόχρονα και ενεργά, στην ίδια την διαμόρφωσή τους. Η διαχείριση δε αυτής της κοινωνικότητας και της επικοινωνίας με τον υπόλοιπο Άπειρο Χώρο και μέσω της ασκήσεως (παιδείας) της αισθήσεως της Τέχνης, καθορίζει ολόκληρη την εξελικτική διαδικασία της ανθρωπότητας, ορίζοντας διαχρονικά το πλαίσιο της πνευματικής ποιότητας, το μέτρο του ευλογημένου κάλλους και την μοναδικότητα της κάθε ατομικής, καλλιτεχνικής μετοχής στο Άπειρον γίγνεσθαι.


Ολυμπιακίδα

Ολυμπιακίδα | Olympiakida
Ολυμπιακίδα | Olympiakida

(Το αρχικό σύμβολο του ΟΠ)

Το «Σύμβολο της Τέχνης», για τη σημαία του «ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΠΑΝΤΕΧΝΟΥ», καταρχήν χωρίζεται σε δύο μέρη.

Στο κάτω μέρος, εμφανίζονται με πεντάκυκλη απεικόνιση, οι πέντε ανθρώπινες αισθήσεις σε τοξοειδή διάταξη. Συμβολίζουν όμως και το σύνολο εκείνων των δεδομένων που υποπίπτουν μέχρι τώρα, ή δύνανται να υποπέσουν οποτεδήποτε στην αντίληψη των ανθρωπίνων αισθήσεων. Το σύνολο που θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε ως συνειδητό. Το ΣΥΜΠΑΝ! …

(ΖΩΗ, η κανονική διάρκεια της ΥΛΗΣ).

Στο πάνω μέρος, εμφανίζεται ως φόντο ένας χρυσός κύκλος και μπροστά του, καλύπτοντάς τον αρκετά, δυο ολόιδιες αντικριστές κι ευτυχισμένες ανθρώπινες μορφές, που η προέκτασή τους στο χώρο, καταλήγει και στην ταυτόχρονη προβολή του σχήματος μιας πεταλούδας.

Ο κύκλος συμβολίζει το ΑΠΕΙΡΟΝ! … Όχι όμως μονάχα το άθροισμα του συνειδητού και του ασυνειδήτου κόσμου, αλλά κι εκείνου του σημαντικότατου συνδετικού αιτίου των πάντων!

Τον ΕΡΩΤΑ…, το ΘΕΙΟ…, το ίδιο το … ΑΠΕΙΡΟΝ! …

Καίτοι όμως το συνειδητό (το κάτω μέρος του σχεδίου) είναι κομμάτι του ΑΠΕΙΡΟΥ, εντούτοις παραμένει φαινομενικά ξεκομμένο από το σύνολο, σαν σε … έκπτωση, καταδεικνύοντας έτσι πως από το σημείο αυτό για να υπερβείς το συνειδητό, είναι αναγκαία και επιβεβλημένη κάποια ιδιαίτερη ψυχική χάρη! …

Ο ΛΟΓΟΣ! …Το ΚΑΛΛΟΣ! … Η πέραν των κοινών αισθήσεων αντίληψη! … Εκείνη η ηθική υπέρβαση, που απαιτείται για το γεφύρωμα του συνειδητού με το ασυνείδητο…

Κι αυτό το συμβολίζουν οι δυο μορφές. Αντικριστά, βρίσκονται σε …  (δυό)ΛΟΓΟ μεταξύ τους. Αυτές, μπορεί να είναι οποιοιδήποτε άνθρωποι, οποιαδήποτε έθνη, οποιεσδήποτε φυλές και ομάδες, χωρίς καμία απολύτως διάκριση! Όλοι στο ΑΠΕΙΡΟΝ είναι ίδιοι, είναι ίσοι, γιατί είναι … ΑΠΕΙΡΟΝ! … Μα το σημαντικότερο, συμβολίζουν το ΛΟΓΟ του ιδίου ανθρώπου! … Την αυτογνωσία, το … «γνῶθι σαὐτόν», την … ανάμνηση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ! … Αυτός ο προσωπικός ΛΟΓΟΣ του καθενός, δεν είναι παρά η … ΨΥΧΗ του! Η αρχαία … πεταλούδα! …

(ΨΥΧΗ, οι κανόνες της ΖΩΗΣ).

Η ανάμνηση της ΨΥΧΗΣ λοιπόν, είναι αδιαμφισβήτητα η πλέον καταλυτική στη διαμόρφωση της συμπεριφοράς, άρα και η καθοριστικότερη συνθήκη τόσο για τον συγκεκριμένο τύπο εκδήλωσής της, όσο και για την ποιότητα του παραχθέντος ανθρωπίνου έργου! … Της … ποίησης (από το ρήμα ποιώ), της … ΤΕΧΝΗΣ! …

(ΤΕΧΝΗ, η εκτύπωση της ΨΥΧΗΣ).

Κι εκείνος που … θυμάται το ΛΟΓΟ Του, κατακτά την … ΕΥΤΥΧΙΑ Του! …

(ΛΟΓΟΣ η ΤΕΧΝΗ)!

trademark

trademark trademark trademark trademark trademark trademark trademark trademark trademark trademark