Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης
Παγκόσμιοι Αγώνες Τέχνης

ΑΜ► Περινομή (marketing)

perinomi

perinomi) Περινομή (marketing)

Περινομή

2. Συμπληρωματική εργασία

για την περινομή (marketing), πάνω στο εκπαιδευτικό υλικό
του προγράμματος του ΥΠΕΚΑΑ :

«ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ
29-64 ετών, σε κλάδους αιχμής»

(Παρασκευή, 30 Ιουνίου 2017)

Διάβασε ολόκληρη την εργασία εδώ  PPTX 

Απόσπασμα

… … … 

Ως περιδομή ορίζεται το σύνολο των οποιωνδήποτε σχέσεων, που συνδέουν έναν συγκεκριμένο όρο, με όλους τους υπολοίπους όρους του εννοιολογικού περιβάλλοντος, λαμβάνοντάς το όμως υπόψη, ως μία ενιαία, ολοκληρωμένη και καλά δομημένη ενότητα.

Ως περινομή ορίζεται η συστηματική τμηματοποίηση της περιδομής, η οποία γίνεται με βάση κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ιδιότητες των δομικών της στοιχείων, έτσι ώστε αυτά να επιτρέπουν καταρχήν την μελέτη της, την μέγιστη δυνατή κατανόησή της και στην συνέχεια, τον καθορισμό συγκεκριμένων κι ευδιάκριτων λειτουργικών, αλλά και χρηστικών κανόνων, οι οποίοι μπορούν να καταστούν με οποιονδήποτε τρόπο, ωφέλιμοι για το άτομο ή την συλλογικότητα, που επιδιώκουν την διάδοση των ιδεών τους, ή την παροχή προϊόντων και υπηρεσιών στο υπόλοιπο κοινωνικό περιβάλλον.

Ειδικότερα δε όταν η περινομή αναφέρεται στην λειτουργία της αγοράς, εκφράζει και με ακόμη μεγαλύτερη ευρύτητα μάλιστα στην ελληνική γλώσσα, τον αγγλικό όρο μάρκετινγκ (marketing). Και πιο συγκεκριμένα:

Στην αγορά, περινομή ορίζεται η ενεργητική στρατηγική, που χρησιμοποιείται στην περιδομή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και περιλαμβάνει, την επιστημονική τους προσέγγιση, την μελέτη όλων των δυνητικών χρηστικών στοιχείων τους, το προτεινόμενο σύνολο των εφαρμοσμένων ενεργειών, καθώς και την εκτέλεση ολόκληρου του σχεδιασμού, για την αποτελεσματική και κερδοφόρα διαχείρισή τους, στο πλαίσιο της ικανοποιήσεως των ανθρωπίνων αναγκών.

Η περινομή είναι μία βασική πρακτική, που εφαρμόζεται με συνέπεια είτε αυθόρμητα (εμπειρικά) είτε συστηματικά (επαγγελματικά), τόσο από κάθε άνθρωπο, όσο κι από διάφορες ατομικές και συλλογικές επιχειρήσεις, κρατικούς  και ιδιωτικούς οργανισμούς, κυβερνητικές και μη κυβερνητικές οργανώσεις, αλλά και κάθε είδους ιδρύματα και φορείς, για την άμεση και κερδοφόρα προώθηση των ιδεών, αλλά και πάσης φύσεως προϊόντων και υπηρεσιών τους, στο άμεσο και στοχευμένο κοινωνικό τους περιβάλλον, εκμεταλλευόμενοι ευθέως και μεθοδικά, τις επιθυμίες που δημιουργούνται διαχρονικά, από τις διάφορες ανάγκες των ανθρώπων και σε συνάρτηση, με την δυνατότητα των απαιτήσεών τους να τις ικανοποιήσουν.

… … …

Διάβασε ολόκληρη την εργασία εδώ  PPTX 

 

 

perinomi

perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi perinomi